Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

26 προς 27...Άλλη Αίσθηση!!!




Χθες γιόρτασα τα γενεθλιάκια μου...Μου ευχήθηκαν πολλοί...Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα, δεν μπορώ να πω αντίθετο...Μου έκαναν έκπληξη οι γονείς και ο αδελφός μου, τη στιγμή που δεν το περίμενα, μου έφεραν την αγαπημένη μου τούρτα, κεράσι παρακαλώ, με ένα κεράκι πάνω ώστε να κάνω την ευχή μου...Αχ ήταν τόσο όμορφα...Αισίως, λοιπόν, έκλεισα τα 26 και βαδίζω πρόσω ολοταχώς για τα 27...Η ευχή φέτος ήταν στοχευμένη, όχι γενικότητες...Μακάρι να πραγματοποιηθεί. Αν γίνει, θα είμαι πολύ ευτυχισμένη.

Ακόμη ένας χρόνος στην πλάτη μου. Αυτός ο χρόνος που πέρασε ήταν σαφώς διαφορετικός από τους άλλους, πολύ διαφορετικός. Θα μου πεις, κάθε χρόνος είναι διαφορετικός, απλά αυτός άλλαξε πολλά, για την ακρίβεια δεν έμεινε τίποτα ίδιο. Άλλαξα πόλη, άλλαξα σπίτι, άλλαξα δουλειά, άλλαξα εγώ, πάχυνα ελαφρώς, γλύκανα μου λένε όλοι, σοβάρεψα, χαμογελάω συχνότερα (επιτέλους επανήλθε το χαμόγελο στα χείλη μου...), γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους...

Αν φέτος πραγματοποιηθεί και η ευχή μου, θα είμαι πλήρως ικανοποιημένη και ευτυχισμένη....Προς το παρόν πάω να ανάψω μια φωτιά στην άμμο!!!



6 σχόλια:

Unknown είπε...

χρονια πολλα σου ευχομαι κ εγω με την σειρα μου χρονια πολυχρωμα κ γλυκά.. υγεια να εχεις εσυ κ ολοι οσους αγαπας.. ευχομαι επισης τα σκριρτηματα που εχεις γι αυτο τον αντρα να γινουν φωτια..δυνατη.. κ αυτη την χρονια να ζησεις τον ερωτα της ζωης σου

rose-oil είπε...

@ Λενα

Ευχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχές σου...

Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!

Φιλιά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.\
ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΛΟΓΩ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΘΑ ΕΜΕΙΝΕ:))

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

rose-oil είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

Γεια σου αγαπημένε μου SKPOYTZAKO!!! Φυσικά και έμεινε γλυκάκι για σένα...Δεν πείραζει που άργησες, αρκεί που ήρθες!!!

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...

Ελπίζω στην εξεταστική να πήγαν όλα τέλεια!!!

Θα περιμένω με ανυπομονησία να γυρίσεις...Καλό Καλοκαίρι!!!!

Φιλιά!!!

ΜAΡΙΑ (Passion) είπε...

Κορίτσι μου κάθε φορά που σε διαβάζω πραγματικά σαν να βλέπω ...εμένα. Ίσως επειδή έχουμε την ίδια ηλικία, ίσως επειδή αυτά που γράφεις είναι τόσο ανθώπινα... Σου εύχομαι χρόνια πολλά και κυρίως καλά, να χαμογελάς και να κάνεις αυτό που αισθάνεσαι. Ό,τι κι αν είναι αυτό, ζήστο!!!!

Να είσαι καλά!!!

rose-oil είπε...

@ ΜAΡΙΑ (Passion)

Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου για τις ευχές σου...

Ελπίζω οι αναρτήσεις μου να σε βοηθούν έστω και λιγάκι...

Αν διαβάσεις τη νέα ανάρτησή μου, περιμένω το σχόλιό σου!!!! Για την ακρίβεια, ανυπομονώ...

Φιλιά!!!