Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Αυτό είναι το καλοκαίρι μου...



Έτσι αισθάνομαι σαν ένα πουλί που πετάει ψηλά και αγναντεύει όλον τον κόσμο...Η διάθεση στα ύψη, η αυτοπεποίθηση επίσης...Δουλειά, γνωριμίες, φλερτ, δόξα τω θεώ όλα μια χαρά!!!

Μπανάκια στη θάλασσα...Πρωί πρωί πηγαίνω, 7.00 είμαι εκεί...Ηρεμία, τα νερά κρύσταλλο και από θέμα καθαρότητας και από δροσιάς...Μετά γρήγορα γρήγορα στο σπίτι μπάνιο με γλυκό νερό αυτή τη φορά, ντύσιμο και κατευθείαν δουλειά. Η μέρα ξεκινάει πολύ ευχάριστα, αλλιώτικα...Με το αμαξάκι βολτίτσες, χωρίς ταχύτητα, απλά απόλαυση...

Με τρελαίνει το γεγονός οτι γνωρίζω συνέχεια νέους ανθρώπους. Με εξιτάρει όλο αυτό που συμβαίνει και, φυσικά, το σημαντικότερο όλων είναι ότι βλέπω στα μάτια τους μία άμεση συμπάθεια προς το πρόσωπό μου. Νιώθω χαρά ή καλύτερα ευτυχία. Ναι, είμαι ευτυχισμένη...Όλη μέρα είμαι χαμογελαστή...

Πριν 3 μέρες κάναμε και την μετακόμιση του αδελφού μου. Γύρισε και αυτός. Πριν 6 μήνες εγώ, τώρα εκείνος...Τα συναισθήματα που πέρασα, τώρα τα περνάει το αδελφάκι μου...Αλλά έτσι είναι αυτά. Τουλάχιστον τώρα είμαστε όλοι μαζί. Η οικογένεια ενώθηκε, άρα και οι δυνάμεις μας...

 Εν τω μεταξύ, σε λίγες μέρες έχω γενέθλια...Σκέφτομαι από τώρα το πως θα τα περάσω. Φέτος, δεν θέλω να είμαι μόνη, φτάνει η μοναξιά...Θέλω τριγύρω μου την οικογένειά μου, τους φίλους μου, διάφορα αγαπημένα πρόσωπα...Δεν ξέρω πως θα τα περάσω, αλλά πιστεύω ότι θα είναι φανταστικά.

 
Σε γενικές γραμμές, όλα βαίνουν καλώς...Η επιλογή του τραγουδιού είναι επειδή το ακούω συνέχεια...Έχει ένταση, ρυθμό και μία καταπληκτική τραγουδίστρια...Τι φωνή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: