Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Καλό Καλοκαίρι!!!!


Άλλοι μας άφησαν νωρίτερα, άλλοι θα μας αφήσουν αργότερα, ήρθε όμως η μαγική, ανεπανάληπτη, ξεχωριστή, μοναδική στιγμή να σας αφήσω και εγώ...Η πυξίδα μου δείχνει Βορρά, ε και εγώ δεν θα της χαλάσω το χατίρι!!!

  • Πόσο πολύ θέλω να είμαι στην θάλασσα και να μην βγαίνω καθόλου από το διάφανο πέπλο της.
  • Πόσο πολύ θέλω να παίζω με τις ρακέτες μου στην παραλία.
  • Πόσο πολύ θέλω να χώσω τη μουρίτσα μου μέσα στο καρπούζι και όταν σηκώνω το κεφάλι μου η μυτούλα μου να είναι κατακόκκινη και να κολλάει.
  • Πόσο πολύ θέλω να ακούω την αγαπημένη μου μουσική και να αφήνομαι στα όνειρά μου.
  • Πόσο πολύ θέλω να πίνω παγωμένη γρανίτα φράουλα δίπλα στο κύμα.
  • Πόσο πολύ θέλω η θάλασσα να έχει ψηλά κύματα και εγώ να βουτάω.
  • Πόσο πολύ θέλω να ξαπλώνω στην αιώρα μου.
  • Πόσο πολύ θέλω να κοιτάω το ηλιοβασίλεμα καθισμένη στην αμμουδιά και να ελπίζω ότι η θάλασσα κάποιον θα μου φέρει.
  • Πόσο πολύ θέλω να χωθώ στην αγκαλιά των γονιών μου και να νιώσω όλη την αγάπη και την προστασία τους.
  • Πόσο πολύ θέλω να κάνω βόλτες με τον αδελφό μου και να λέμε τα δικά μας.
  • Πόσο πολύ θέλω να ηρεμήσω.
  • Πόσο πολύ θέλω να μηδενίσω και να ξαναρχίσω τη ζωή μου από το μηδέν.

Σας αποχαιρετώ μ' ένα πολύ αγαπημένο και χαρούμενο τραγουδάκι...Θα τα πούμε από Σεπτέμβριο...Εύχομαι όλοι σας να κάνετε αυτό που θέλετε πολύ αυτό το καλοκαίρι!!!!

Καλό Καλοκαίρι και Καλές Διακοπές!!!!


3 σχόλια:

Irene Blushing Loves είπε...

Καλο καλοκαιρι και να περασεις τελεια!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

aoratos είπε...

ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.