Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ομορφιές της Ελλάδας

Το περασμένο σαββατοκύριακο πήγα στο Άγκιστρο Σερρών. Το Άγκιστρο είναι ένα ακριτικό χωριουδάκι μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Ένας ευλογημένος τόπος καθώς εκεί πηγάζουν τα ιαματικά νερά του χωριού με το Bυζαντινό λουτρό που χρονολογείται από το 1100 μ.X., καθώς και τα καινούργια λουτρά που χτίστηκαν τα τελευταία χρόνια.

Ε, λοιπόν, παρόλο που δεν το περίμενα η εκδρομή αυτή αποδείχθηκε αξέχαστη. Εξεπλάγην. Η διαδρομή μέχρι να φθάσουμε ήταν πολύ ωραία. Πλησιάζοντας στο Άγκιστρο κάναμε μία στάση στο εμπορικό κέντρο που υπαρχει λιγο πριν τον Προμαχώνα. Ήπιαμε το καφεδάκι μας, κάναμε και τη βόλτα μας. Μπορώ να πω ότι πολλά καταστήματα που κάποτε διατηρούνταν εκεί, έκλεισαν, αφήνοντας πίσω τους ψυχρές τζαμαρίες με κολλημένα χαρτιά πάνω τους.

Αφού ολοκληρώσαμε την βόλτα μας εκεί κατευθυνθήκαμε προς το Άγκιστρο. Ένα μικρό, αλλά πανέμορφο χωριό με χαμογελαστούς κατοίκους, λες και ήταν βγαλμένοι από τις σελίδες κάποιου παραμυθιού. Μόλις φθάσαμε πήγαμε στο ξενοδοχείο μας, το "Ξύλινο Χωριό". Όνομα και πράγμα. Έβλεπα τριγύρω μου ξύλινα σπιτάκια διασκορπισμένα, πέτρινα δρομάκια που καλύπτουν τον εξωτερικό χώρο με παρτέρια και φυτά. Πραγματικά ένιωθα ότι ζούσα σε μία άλλη εποχή. Μοναδική αίσθηση.

Αργότερα, πήγαμε στο χαμάμ. Ειλικρινά, αυτή η εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη. Το νερό ήταν υπέροχο. Η θερμοκρασία του, άνω των 40 βαθμών, σε κάνει να χαλαρώνεις τόσο που θέλεις να κοιμηθείς μέσα στο νερό. Μπορεί κάποιος να νοικιάσει έναν λουτήρα για μισή ώρα είτε με την παρέα του είτε μόνος του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ξεχάσετε όλα τα προβλήματά σας. Θα επέλθει πλήρης χαλάρωση.

Τα νερά αυτά ενδείκνυνται για τη θεραπεία αρθροπάθειας, δερματοπάθειας, ισχυαλγίας, οσφυαλγίας, δερματικών παθήσεων, μετατραυματικών φλεγμονών και χολολιθίασης. Όμως αντενδείκνυται για όσους πάσχουν από φλεβίτιδα, κιρσούς, καρδιακά νοσήματα και άτομα με ασταθή πίεση λόγω της θερμοκρασίας του νερού.

Θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι μισή ώρα λουτροθεραπεία κοστίζει 5 € το άτομο. Πιστεύω πως είναι μια προσιτή τιμή. Μετά από αυτό το χαλαρωτικό μπανάκι στο χαμάμ ακολούθησε ένα ακόμη πιο χαλαρωτικό μασάζ σε όλο το σώμα και το κεφάλι...

Την επομένη μέρα αφού σερβιριστήκαμε το πρωινό μας, κάναμε ακόμη ένα μπάνιο στο χαμάμ και η αλήθεια είναι ότι μισή ώρα μόνο δεν φτάνει. Ήθελα και άλλο και άλλο και άλλο...Όμως όλα τα ωραία τελειώνουν κάποια στιγμή. Αφότου ολοκληρώσαμε το μπάνιο μας, πληρώσαμε το δωμάτιό μας, τιμή διανυκτέρευσης 60 € για δίκλινο, και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να φύγω. Όλα ήταν τόσο όμορφα. Η φύση, το ξενοδοχείο, το χαμάμ...Ζεις κάτι από την αίγλη των Ρωμαίων και Βυζαντινών αυτοκρατόρων!!!

Ήταν μια μονοήμερη που έχει χαραχτεί στην μνήμη μου. Ωστόσο, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ξαναπάω και το ίδιο προτείνω να κάνετε και εσείς. Είναι μια ωραία εκδρομή για ζευγαράκια, για γονείς με παιδιά, ακόμη και με φιλική παρέα να πάτε θα περάσετε τέλεια. Σας το συνιστώ ανεπιφύλαχτα.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

rose-oil,

Καλησπέρα!!
Από τιμές πως πάνε??
:))
Βασικό την σήμερον ημέραν. ;-)
Καλό Σ/Κ!! :)

rose-oil είπε...

@ΔΗΜΗΤΡΑ

Καλή μου, οι τιμές είναι προσιτές. Όχι κάτι το ακραίο.

Μισή ώρα στο χαμάμ, 5 € το άτομο, τιμή διανυκτέρευσης 60 € το δίκλινο στο ξενοδοχείο "Ξύλινο Χωριό", αν και απ' ότι άκουσα όταν ήμουν εκεί οι τιμές για τα δίκλινα θα αυξηθούν από αυτό το σαββατοκύριακο στα 75 €.

Όσον αφορά στο μασάζ έχει από 25 € και ανεβαίνει. Αυτό που έκανα εγώ κόστιζε 35 €.

Αν αποφασίσεις ότι θέλεις να πας και το προγραμματίσεις, κάνοντας οικονομία για λίγο καιρό, νομίζω ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις.

Πάντως, να ξέρεις ότι είναι μια εμπειρία που θα την θυμάσαι για πολύ καιρό. Άσε που ενισχύουμε τον τουρισμό σε μια ακριτική μας περιοχή. Βασικό.

Ότι άλλο θέλεις να ρωτήσεις είμαι στη διάθεσή σου.

Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου rose-oil άλλαξα, διεύθυνση στο μπλογκ μου! Η νέα είναι αυτή: http://messornot.blogspot.com/ Σε περιμένω! :)