Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Η Καθημερινότητά μου



Δουλειές, δουλειές, δουλειές και καθόλου ελεύθερος χρόνος. Έτσι διαμορφώνεται το καθημερινό μου πρόγραμμα.



Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει που δεν έχω ελεύθερο χρόνο. Γνωρίζω καθημερινά νέους ανθρώπους. Αυτό το μήνα βγήκαν και τα αποτελέσματα από κάτι εξετάσεις που είχα δώσει και ήταν θετικά. Το πήρα και αυτό το πτυχίο. Μια χαρά. Τουλάχιστον αυτό ήταν το τελευταίο δωράκι της Αθήνας.



Κατά τα άλλα κάνω νέους φίλους και γενικά όλα μου φαίνονται καινούργια. Κάθε μέρα μαθαίνω και κάτι νέο, κάθε μέρα εξερευνώ και μια νέα γωνιά του τόπου μου, κάθε μέρα ανακαλύπτω τις ομορφιές της νέας μου δουλειάς...



Όλα υπό έλεγχο λοιπόν...



Καλή εβδομάδα να έχετε όλοι με πολλά πολλά χαμόγελα!!!



1 σχόλιο:

ath.teri είπε...

Γιατί ειναι ωραίο να ξαπλώνεις το βράδυ και να νιώθεις πως η μέρα σου ήταν γεμάτη, να μην μπορείς να ξεχωρίσεις ποια στιγμή της ημέρας ένιωθες πιο όμορφα..
καλη βδομαδα και σε σενα =]