Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Από Μηχανής Θεός



Πολλές φορές στη ζωή μας όταν όλα μας πηγαίνουν όχι και τόσο καλά συνηθίζουμε να απογοητευόμαστε, να τα βάφουμε μαύρα, να αμφιβάλλουμε για πολλά και γενικώς να είμαστε σε μία κατάσταση τρέλας...Μέχρι που εμφανίζεται κάποιος από μηχανής Θεός και ναι είναι εκεί για να σου δίνει απαντήσεις σε όλα τα βασανιστικά ερωτήματα που τριβελίζουν το ακούραστο μυαλό σου που δεν παύει να γεννάει σκέψεις...

Όταν το πρόσωπό σου παραμορφώνεται από το κλάμα, αυτός είναι εκεί να σε βλέπει από μακριά και κάποια στιγμή, σε μια ανύποπτη συγκυρία, εμφανίζεται μπροστά σου ο Άγγελός σου σε κοιτάει κατάματα, τόσο που νομίζεις ότι το βλέμμα του διαπερνάει τον εγκέφαλό σου, όλο σου το είναι, σου λέει πράγματα, έννοιες φιλοσοφικές, έννοιες ουσίας, έννοιες ζωής που το προηγούμενο βράδυ τις σκεφτόσουν μόνος σου ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου και τώρα να, είναι εδώ, να σου δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά σου...Υπάρχουν άγγελοι; ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ...Υπάρχουν και είναι ανάμεσά μας...Πιστέψτε το είναι ΑΛΗΘΕΙΑ...Μια αλήθεια που κάνει την καρδιά μου να αναπηδά μέσα στο στήθος μου όταν σκέφτομαι την εμπειρία που έζησα...

Είναι τόσο μοναδικό που δεν άντεξα και συγκινήθηκα όταν μου μιλούσε...Όλα ήταν τόσο συναρπαστικά, σα να έπρεπε να γίνουν, ήταν γραμμένο να γίνουν...Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου, καθαρίζει το μυαλό και η καρδιά σου, σε διαπερνάει ένας δροσερός αέρας ανανέωσης και βλέπεις τη ζωή από ένα άλλο πρίσμα και είσαι τόσο περήφανος ώστε να φουσκώνεις σαν παγόνι που σου συμβαίνουν τέτοια πράγματα...

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι Θεούλη μου σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για τις εμπειρίες που μου δίνεις, που μου αποδεικνύεις ότι υπάρχεις και σ' ευχαριστώ ακόμη περισσότερο που είσαι πάντα δίπλα μου με κάθε τρόπο και μέσο, προστατεύοντάς με...Σ' ΑΓΑΠΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: