Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Πως να αντιδράσεις;


Ως άνθρωπος είμαι γελαστή και ευδιάθετη. Μεγάλο πειραχτήρι. Πάντα στη ζωή μου επιλέγω το δύσκολο μονοπάτι...δεν μπορώ να πω αν είναι επιλογή μου, θα έλεγα ότι είναι ο τρόπος που λειτουργεί το πολύπλοκο μυαλό μου, το οποίο πάντα μου βάζει δύσκολες σκέψεις, πολλά ερωτηματικά αρκετής δυσκολίας και πάντα πρέπει να δίνω λύσεις, τις καλύτερες...Είμαι δίκαιη, δεν μπορώ να σηκώσω το άδικο στους ώμους μου γι' αυτό βασανίζομαι πολύ ώστε η λύση να είναι ισάξια του προβλήματος που μου δόθηκε. Ούτε απλή ούτε δύσκολη...Απλά ισάξια.

Για τον λόγο ότι είμαι δίκαιη δεν θέλω ούτε να αδικώ ούτε να με αδικούν...Ακόμη ένα χαρακτηριστικό μου είναι ο συντηρητισμός...Όχι σε όλους τους τομείς, σε κάποιους. Στις προσωπικές μου σχέσεις είμαι πολύ συντηρητική και ντροπαλή, έως αηδίας μπορώ να πω...Καμία σχέση με το κλίμα της εποχής μας που θέλει τις γυναίκες πολύ cool, να έχουν πολλούς ερωτικούς συντρόφους και μια διόλου ευκαταφρόνητη ερωτική ζωή...Ακόμη και το πορνό έγινε μόδα (δες τζούλια και μαριάννα...)!!! Αν δεν γυρίσεις μία τσόντα σήμερα δεν είσαι "in"...οι άλλοι σε θεωρούν οπισθοδρομική...Αν είναι δυνατόν!!!

Έτσι λοιπόν, έρχεται μια στιγμή στη ζωή σου που δεν ξέρεις τι να κάνεις, πως να αντιδράσεις, τι να αποφασίσεις...Με ενοχλεί όταν ορισμένοι άντρες βλέπουν τις γυναίκες ως σάρκα και όχι ως ολοκληρωμένα όντα, με μυαλό, καρδιά, συναισθήματα και συνείδηση. 

Σκέφτεσαι...Με δουλεύουν; Θέλουν απλά μια αρπαχτή και να εξαφανιστούν; Μα γιατί εμένα; Αφού υπάρχουν τόσες διαθέσιμες εκεί έξω που ούτε αντίσταση θα τους φέρουν...Τόσες ερωτήσεις που σε τρελαίνουν...Δεν ξέρεις τι απάντηση να δώσεις...Είσαι πολύ μπερδεμένη...Θέλεις να βρεις έναν άνθρωπο που να είναι ειλικρινής, να μπορείς να ανταλλάσσεις πραγματικά συναισθήματα, να μπορείς να τον εμπιστευτείς, να μπορείς να κάνεις όνειρα μαζί του...Αντί αυτού, συναντάς ανθρώπους ανειλικρινείς, θρασείς και αγενείς...

Θα συμβιβαστείς με τη μόδα της εποχής; Θα επιλέξεις να κάνεις οικογένεια με έναν τέτοιο άνθρωπο ή όχι; Τι απάντηση να δώσω; Ιδού η απορία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: